What am I doing ?



Helo guys , How are you ?
smlm kita da baca pasal Skolah aku kan ?
Harini kita cita pasal len plak .

Tngok pic at atas tuh ?
Adakah dea mcm diorang ?
Ye ? Sama lha kita .

Cuba tengok Sekeliling korang,
Ada secawan air ta ?
Ade? Ha, minum lha cepat nak tumpah da tuh !

Tempat yg korang 0nl tuh cerah ke ?
Ade lampu cam dlm gmbar tu ke ?
Takde? Bagus! Sama! Horey!

Adakah Lappy korang ade SIMBOL cam dlm Pic tu ?
Ada? Tiruan rupanyer ..
Pegi lha beli baru yer ..

Skrg cuba tngok rambut korang,
Ade REBEN tak ?
Takde? Da korang laki, buad pe nak pakai .
Tp klau korang p0mpuan p0n ,
macam lha nak pkai sngad enn ?

Ha , wana baju korang apa ? 
Yellow? Black? White? Pink? Blue?
Bukan smua at atas?
Korang tak pakai baju ke? xD

Adakah wallpaper korang mcm dalam pic?
Mnada MAkBapak korang nk buad camni,
Melainkan at Wallpaper Lappy korang.
Ye kan kan kan ?
Ahakks ..

Ekceli harini kita cuma bincangkan tentang apa yg kita buat,
Seperti di dlm Tajuk
WHAT AM I DOING , right ?
Hahaha ..
Kayy lha THE END!
Singgah lha lagi Dikemudian Hari ~

*Perhatian, Kepada peminat Yaya'sBlogg..
Hari Sabtu ni Yaya ta dpat nk post papa,
Sbb Yaya ada Kem kt skulah.
So, Pandai2 Korang lha ! Buwexx x)








New Look lagi ?


Wohwoh ! Amacam ?
Design baru !!
Sanggup bersengkang mata nak buad ni sampai kul 12 tahu !
Semua ni hanya untuk menyedapkan mata korang ..
nnty klau korang msok blog aku mesty nak masuk lagi kan ?
Cewahh , ckp mcm yakin sngad . Padahal s0rang pon tamau tngok .

Haha , Tadi aku ada cari tuto utk Favicon tu ,
Aku tatau plak tuto tu utk letak ayat bergerak,
Aku pun buad lha , padahal dah ade !
lepas tkan SAVE , trus aku nampak ..
Ya Allah , buruknyaa !
Aku pon try padam balek .
TAK BOLEEEE X(
Then , aku cuba lagi ..
Last skali bru bole .
Korang tau knpa ?
Sbb aku silap padam , aku padam sekerat je ,
camne pakcik blog ni nak paham
Hua Hua Hua ~
( Rupa aku da jadi mcm kt atas tadi )

Maakkk , Tak hafal lagii !
Dah lha es0x kna bngun awal pegi Giant .
Teman mak aku Beli pebende ntah untuk skull dea .
( Guru lha katakan )

Ha , k0rang tau tak tadi ..
Masa aku nk mkn sblum pegi skolah td ,
Aku tolong mak aku hidang mknan .
Tetiba gulai terPERCIK kt aku ...
Habes bertompok , dah lha aku pkai bju St.John dah !
( Harini hari Rabu dan aku msuk ST.JOHN )
Bila tngok jam, Lagi 25 minit nk p skolah .
Dgn spantas siput, aku amek bju lma p Iron .
Lepas Iron , mkn plak .
Lepas mkan , Siap-siap .
Rupanya aku lupa salin jadual...
Masa tu tnggal 10 mnit ja . Pakcik van aku slalu mai awai2 .
Then , aku pun buad dgn pantas , trus pkai kasut .
alhamdulilah , Smpai kt tmpat tnggu Van lbeh kurang 5 mnit sblum kul 11.50pg.
Aik, aku pon pelik knpa pakcik mai lmbat sikit .
Rupanya harini hri Rabu so pakcik mai lmbat -_-"
Waaa , sian aku ..
Pastu takpa lha , sampai skolah plak :
"Alamak , aku silap salin jadual!"
Pulak dahh , hadoii .. naseb bek cekgu aku memey ada khusus hri ni.
klau ta , lenguh kaki aku nk brdiri 1 jam -_-"

Itulah pengalaman perit aku semasa ke sekolah ~
THE END !