Alhamdulilah..


Jawap salam terlebih dahulu...





Bismillahhirohmanirrohim..

Hai, salam sejahtera, salam 1 malaysia. Kenapa aku hepy sangad harini? Ada apa harini? Oppp! Stop. Actually tak ada papa pon. Nak tau kenapa aku hepy tersangad-sangad hepy ni? Firstly, aku hepy sebab result Midyear exam dah keluar! Dan.. Result aku.. Pewittt! Kalah yang member aku. Hua hua. Thanks to Internet, Sebab tanpamu aku tak reti Bahasa Inggeris. Kenapa dengan 'BI' ni? Harharhar~ Aku dapat mark paling tinggi! Tapi tak la sampai 100%. Tak A plusplus pon. 70% ? Harhar ~ Sikit je kan? Tapi tak sangka jugak, sebab ada sorang member aku terer BI. Dulu A, skrg ni dah D. Aku Dlu A jugak, skrg B. Seronok bebb! x)

Second, Face aku dah clear. clear dari apa? Lu pikirlah sendiri. Thanks to KRB sebab banyak buad aku berjemur bawah matahari pagi. Matahari pagi ada vitamin kan? So, rajin-rajin la readers p berjemur. Tapi jangan tengah hari pulak. Burn muka tu, apa pon tak dapat. Hua hua hua ~ Sekarang ni pon, aku pakai Safi Balqis. Dah lama, tapi takda effect papa pon. Ada pon sikit-sikit je la. Tapi dia sensitif sikit. Kalau tak pakai dalam 1 hari. Ada la benjol-benjol yang tidak diingini melekat kat muka. -_-'

Third, Oh! Privacy sikit ni.. He's always on my mind.Dunno how to clear it. Actually tadi, dalam syok-syok menyembang, sekali-sekali aku usha dia. Seronok tengok dia. Harharhar~ Ada skali tu, aku usha dia, dia tengah tunduk. His look just like BRUNO MARS! Terkejut kowtt! Oh, You're so handsome.. ada sekali tu jugak, aku kalih sikit tengok dia, aku nmpak dia dah tengok aku. Lawak kowt muka dia! HAHAHAHAHA! xD Semalam, time aku kt skolah, aku nak naik tngga, dah sampai kat atas, tetiba dia lalu depan aku. Aku p kiri, dia p kanan. Aku kalih belakang, dia kalih belakang. Aww, sweett x) Smlm and tadi, aku asyik melepas rindu je. Ntah knpa aku asyik nak tengok diaaaa sajee~ Mesty dia sedar kan? Huhuhu. Aku pon sedar dia tengok aku jugak ^_^

"Its a sweet moment when your turning your head and look for him, You realised that he have looked you." 

Sorry BI erterabur. Hua hua ~ asalkan korang faham sudah. Tak paham jugak? Tanya pakcik google ^_^ Babai ~ 

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE