Hari gila-gila ! x)


Jawap salam dulu laa ...

Bismillahhirohmanirrohim ...
Ntah apa yang gila sangad harini -.-'

Hiya, welcome to my beloved blog. First of all aku nak coret sedikit memori aku yesterday plus today morning. Maybe ni just satu kebetulan, tapi pelik la kan? Actually, yerterday aku texting dengan dia. Sapa dia? My crush. Who are my crush? Not important. Continue, kami text sat je sebab time tu dah midnight. Salah aku jugak sebab reply lambat. Bukan apa, dia tu 24 hour offl phone. Aku tatau apa sebab munasabah dia buad mcm tu? Then, When I said aku nak tido, He sent to me ..

   " Nutt nite. Semoga mimpi indah :) " 

Time tu aku just smile je. Ye lah, everyone boleh ckp mcm tu kann? Lepas baca dua, tiga mukasurat novel Sebenarnya saya isteri dia aku teruss Krooohhh ... Tomorrow morning. Means today. Aku bangun tadi. Pheww! Apasal dia boleh ada dlaam mimpi aku?! mcm mnaaaa? Well, ia boleh dianggap sweetdream jugak, sebab I hug his arm and lay my head on his shoulder. K, aku tatau nak cakap apa dah..

Just smile ...


Skip about sweetdreams tu, now kita masuk bab Gila-gila! Sebanarnya ni pasal adik- badek yang kurang .. Ehem, well.. aku tamau cakap panjang-panjang. Tengok je muka terlebih lawa ni .. 


Ni adik aku, kak aku tak sempat nak snap.

Harharhar! Sampai nak terkencengg aku gelak. Aku tatau masalah apa yang diorang alami ni, rasanya kena hantar tanjung rambutan kot. Ni pon aku sempat snap senyap-senyap. Tau ke apa yang diorang gna untuk aktiviti mengasah skill melukis ni? Eye Liners ! Gilaaa, sampai sekerat je tinggal. aduhai... Mula-mula tu aku tatau la apa yang diorang buad ni, Tapi tadi time dok syok-syok curi graphics, Tetiba aku dok dengar diorang dok gelak-gelak. Kalih je belakang, nampak la kucing jadian kat sini. Dah tu, siap snap guna ipad lagi. Sekarang ni pon tak cuci lagi muka tu. Tak hilang, tak lena lah aku malam ni sebab gelak banyak. HAHAHHAHAHAHAH! oiii, bergegarr la! 
So, rasanya takat ni saja la story the morry aku. Sesiapa yang baik hati tolong lha Follow blog ni and Follow Twitter aku. Just klik button kat sidebar aku je. Aku akhiri story ni dengan ucapan Thanks you lot-lot and Assalamualaikumwarahmatulahiwabarokatuu~


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE