Saya penat.

Take a momment and reply 'waalaikumsalam' for me.

Bismillahhirohmanirohim..

Hi there. Seronok kan harini? Haha, Seronok bagi korang la. Well, banyak cerita sbenarnya harini. Jom baca apa yg aku yang taip. Dari A sampai Z. Dari 1 sampai 10 dan dan dari 11 sampai 100. Orait? Haha, Today. Aku puasa ganti. Penat tak payah cakap la, Memang tak penat langsung! Rasa happy lagi ada la. Takda sapa pon yang tau aku puasa *except family aku. So, dsebabkan smua tak tau, Jadi semua member aku pakat dok tayang foods depan aku la. Cokelat, Air segala-bagai dok depan mata. Hangin tu tak payah cakap la. Berasap hidung mcm nak terbakar je rasa. Tahan je la, Yaya oii.

Then, aku terima satu lgi dugaan. Semua students kena duduk dlam dewan dari pukul 1 hingga 2.30. Dah la duduk atas lantai, buad penat je bawak buku banyak-2. Dah tu, ceramah 24 jam. Meluat meluat! Dalam dok merungut tu, dapat lagi bad news. Arghh! Budak tu msok skolah aku la pulak! Sapa budak tu? well, dia tu musuh aku dulu. Time skolah rendah. Ramai yg tak suka dia sbb dia gedik plus pembuli. Aku selalu kena ngn dia. Sampai nanges kowt! Actually dia ni dari SMK Raja Tun Uda. For your info readers, SMK Sungai Ara and SMK Raja Tun Uda adalah skolah yg bermusuhan. Macam anjing dengan kucing je.

So, bila dia dah msuk SMK Sungai Ara ni. Faham-2 je la. Selalunya org baru masuk, mesty ada org tegor mcm ni "Hai, boleh berkenalan?" Tapi lain plak dia ni kena. Nak tau macam mna? "Gedik! masuk skolah org buad bagus!" Haha, padan muka. Kena sejibik. Dah la sekelas dengan aku. Huhu, paling lawak, Dia kena halau dengan boss kami. Selalunya kan students lelaki duduk belakang. Yg dia pon gatai duduk belakang. Last-last kena sound baru mai depan. Kesian nyee ...

Argh, lepas satu, another coming. Ada Raptai Hari Anugerah la pulak! Ni yang malas ni. Nak skip tak boleh plak sebab cekgu dah tau ada datang skolah. Kalau just jalan, salam, ambik hadiah je, takpe la jugak. Ni nak kena tunduk hormat segala bagai, apa kes? Haha, kesian aku kenn? Terpaksa sebenarnya. Kalau sekali je, takpa la jugak. Ni 3 kali kena ulang naik turun pentas, naya la aku macam ni. Adeh! dah la puasa. Lepas tu, selamat la aku sampai kelas. Haha, ni lagi sekor. Anis a.k.a Itik gembo-gembo plak menunjuk air depan aku. Lepas dah minum, letak plak botol air tu depan aku. Ni dah lebih dah ni. Aku just diam je la. Takkan nak marah-2 kowt, nanty kantoi la.

At the end of the sch, Happy la jugak sebab dpat hadap muka dia. Rindu bebenor dengan dia. Sekrang ni pon aku tengah chat ngn dia. Haha, Aku asyik send "MY" kat dia. Sampai dia pon marah-marah aku tanya apa maksud tu. Ayoyo, syangg oitt. Relax la. It's just - Miss You <3

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE