Triple A


Take a breath then reply 'wsalam' for me.

Im begging you to click this picture and click 'like' button. Please T_T
Assalamualaikum again. Hey Hi Hello peeps. How's today? Well, aku rasa today adalah hari yang sunggguh meletihkan dan mengembirakan. Tapi before that, Aku nk story pasal satu contest aku join ni. Actually ni first time contest like menge'like ni. Aku ni bukannya macam everyone else yang yang hot. Sekarang ni photo aku tu bru je 50 lebih orang like. Tapi orang lain dah beratus! Ni yang jeles nih! So, aku harap sangad-sangad dan aku begging, Tolong la like photo aku tu. In fact, like menge'like ni tak susah mana pon. Just click saje. No charge. Aku merayuuu ~ T_T *Anda rasa anda baik haty? Sila click image di atas dah click like :) Thanks!*

Okay, done. Continue to our tittle. 'Triple A' Ape kebendonyer ni? Harharhar, Actually maksud dia Amazing, Awesome, Awww! Hahaha! Cer skodeng segenap blog ni. Mungkin sesetengah readers bole kata aku guna blogskin, tapi the fact is aku decorate sendiri! Dari pukul 3 sampai pukul 9, tak bergenjak langsung dari lappy. Perut pon dah berkeroncong dah ni. Memang letih gila duduk je 24 jam. Tapi yg seronoknya everythings yg aku buad semua menjadi. Coding-coding yg dah lama-lama semua pakat menjadi tapi aku dah delete sebab aku dah ada coding baru. Dulu tamau jadi. Haih! -.-

Dan semua ni menjadi atas tutorial daripada aunty, kakak, makcik, adik yang ada dekat sidebar aku tu. Thanks for all your tutorial. May Allah bless you. So, sesiapa yang belum skodeng diorang mia blog, Bole lah terjah skrang. Muahaha! Mula-mula tu aku ingat nak pakai blogskin je. Then aku try dekat blog usang aku yg lagi satu tu. Kalau nak dibandingkan dgn blog ni, apa pendapat korang? Blog usangku! Cuma yg aku pelik bin ajaib ni, kenapa header aku tak bole gerak? Dah macam-macam coding aku sumbat, tak jugak bergerak. Godek-godek pon tak. Sesiapa yang baik haty untuk tolong gadis Little Freaky ini? Harhar~

Yes, Little Freaky. Amacam nama ni? Thanks to Otakku kerana sudi mengeluarkan ideamu. Sekarang ni dok tunggu GA and contest aku due dulu baru bole tukar link blog. Hurm, tunggu tahun depan baru bole kowt. Ha, satu lagi. Projek Freebies dah ada. Stuff dah bertambah skrg. Sesiapa yang nak guna, ambik je. Tapi kena tinggalkan komen anda yer. Important! Kepada sesiapa yang nak freebies ke, tutorial ke, mintak je. Nanty aku buad. Kalau buad saja-saja nanty tak menjadi plak sebab tuan blog ni lazy sikit. Hohoho!

Rasanya story de morry aku dah abes kowt. TerimaKasih to readers yang sudi baca story berjela-jela aku ni. Sesiapa yang dah click button like tu, boleh lah tinggalkan link Churpchurp, link heartbeats or yang sewaktu dengannya, bole komen dekat photo tu ataupun komen di entry ni. Sekian, Tengkiu 

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE