Welcome back to school :)




*Betulkan korang macam ni?*

Bismillahirohmanirohim.. 

Hello, Hey, Hai. Mesty reader mcm budax kat atas ni kan? Sama la kita. Dengar je sekolah nak start, ughh~ mengeluh 24 saat. Bila cuti, nak sekolah. Bila sekolah, nak cuti. Dah la banyak kerja skolah tak siap lagi. Nanti sampai skolah comfirm ayat ni kluar,
"Weh, kerja skolah dah siap blom? Mai buku jap."

Sapa yang tak kata mcm ni, nampak benor nipunyer. ada 1 homework tu, aku tak buad langsung. Iaitu Math. Dah la esok math, naseb last skali. Esok nak bawak bku skolah, perghhh.. Berat beg. Dengan buku KH setebal kamus tu, Ma..syarakat.. Dulu boleh la tinggal buku bwah meja, sampai cikgu nak angkat meja tu pon tak terangkat, sebab banyak sngad. Hua hua hua. Tapi disebabkan kita cuti 14 days, So student smua kena bawak balik. Kalau still ada dalam meja tuh, esok tengok mesty tak ada dah :)

Ada sorang kawan baik yang sangad-sangad terbaik hantar chat kat aku. Nak tau ayat dia macam mana?

"Hang dah siap kerja kolah blom?"

Actually, dia ni tiap-tiap hari tanya benda yang sama. Sapa yg tak meluat. Aku tau la hg tu pandai, Dapat Top 1 exam awal tahun dulu. Tapi tak payah la nak belagak sangad ye kawan. Relek arr. Lepas da tanya tu, sesenang hati bagitau aku dia dah siap itu, ini. Aku kesah apa? Kau mia pasal la :P

Okey-okey. Stop gossip. Tutup mulut. Tutup telinga. Tutup mata. Buka Hati. Amalkan benda ni untuk berjaya! Sekian, Wabilahitaufik walhidayah, wasalammualaikumwarahmatullahhiwabarokatuh :D

No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE