24 jam sehari!



Hold me hand, dear. :')

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Bismilahhirohmirohim, Bertemu kita di hari yang mulia ini. Hoho, formal plak guna ayat macam ni. Satgi terkeluar ayat utara aku, naya je korang nak translate. Hohoho! Well, harini tak banyak cerita sebenarnya. Disebabkan boring gegiler ni, terpaksa la buad entry untuk santapan korang. Lepas entry ni, ingat nak buad tips and fakta untuk blogger. Kalau rasa berguna, visit lagi lepas ni yer. Malam ni plak nak buad tutorial. Taktau lagi nak buad yang mna. :/
Seronok gegiler skrang sbb stuff aku hari-hari bertambah. Kalau sehari dah 3-4 stuff, mana tak banyak? Harharhar. 24 jam sehari! apa maksudnya? Ni la aku nak story the morry sikit. Actually harini, dari pagi tadi hingga skrg aku onl memanjang. Tak offl, tak out, but boring. Dah la smalam berjam-jam aku onl. Apa nak jadi dgn aku ni? Dalam tengah boring-boring ni, jadi aku try bukak Youtube. Satu tab je. Tak percaya? tengok ni -  


Click kalau image ni terlalu besar.

Tak percaya lagi? Hahaha! yes, tak payah percaya. Memang tak betul pon. Tengok la atas ni, berlambak tabs. Kebanyakan YouTube. Tau semua tu lagu apa? HAHA! Semua lagu Taylor Swift. Macam mna bole jadi banyak tu? Tengok je la sidebar YouTube tu, nampak satu lagu yg macam best tu, main click je. Jom dengar apa yang aku dengar :)

Perghh! Berderet lagu Taylor Swift. Erk? Yang bawah tu sesat plak. Harharhar. Anyway, lagu tu pon best pe. Rasanya sampai sini je coretan aku. Kalau rasa nak lagu lagi boleh resquest di shoutbox yep. Erk? Bole letak dalam senarai stuff ni. Hikhik! Okey, contengan saya berakhir di sini. Akhir kata, Byebye. :)



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE