Gila


Hanya gambar hiasan.

Assalamualaikum lagi sekali. Holla. Huwargh. Huwargh. Huwargh. Benci gila. Ntah papa la harini. Dah la semalam aku frust gila pasal buku aku yang hilang tu. Sekarang ni kacau dengan orang yang tidak dikenali. Actually tadi aku p sch mcm biasa. Bila time rehat je, kena p surau. Takkan p kantin kot. Dah tu, dia tu asyik ikut aku je. Penah sekali tu dia minta numb. Aku ni bukan spesis yang sesenang hati nak bagi numb. Hanya org tertentu je boleh!
Yang paling meluatnya, minggu lepas kalau tak silap aku terjumpa dia lepas rehat. Nampak la dia ngn geng-geng dia dok buad ran. Then, ada terdengar sayup-sayup diorang dok cakap-cakap. Ni yang sakit hati ni.

  'Hg dapat, kami bagi singgit' -his friends
  'sekarang?' -him

Tu ja yg aku dengar. Miang gila. Then, aku and the geng terus masuk kelas. Nampak jugak dia dok ikut belakang. Sampai ja kat kelas, suruh plak budak sekelas aku minta numb aku. Apa cer? Macam ni ke gentleman? Idea ciput mia pasal, aku just jawap 

 'Aku tak pakai fon'

Wah! Alasan yang tersangad-sangad ...... Lepas tu dia blah. Lega la sikit. Then mai balik. Huwargh! Kenapa cikgu lambat sangad masok kelas ni?! Mai la dua tiga orang minta numb. Alasan dia,

 ' ***** minta numb.'

Amboi amboi. Tak payah chong aku la beb. Dia dah lama ada numb. aku. Apahal kalut sangad nak numb? Kalau numb ekor boleh je aku bagi. Meluat plus hate. Tadi lagi la sakit hati. Fathin bagitau aku, dia dok usha. Lantak la. Tunggu masa je nak sound. Singgit je tak memadai la brader. Duit hantaran aku pon blom tentu seribu tauu. Ecewahh, melebih dah ni. So, for you, jangan mengharap sangad la ye. Sejak aku dengar cita hg tu 'ss', jangan harap la nak ambik numb aku. K, chill :)

Im with you -'Bruno Mars' :3

Note- Tau la entry ni semua mengarut dan tak berfaedah, tapi jgn la kutuk-kutuk. Aku just taip je apa yg aku nak taip. Kalau rasa tak suka tu, jangan la baca kay. *hug.



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE