Sayang sayang sayang ?


Aku nak buku aku balik! :'(

Assalamualaikum, today aku and hatsumi's members kena buad drama. Oh no! malu siot! Actually smlm dah buad, tapi kena reject sebab drama tak betul. Harini cekgu kasi chance la untuk kami buad lagi skali. Nasib baik jugak la sebab smlm fatini tak mai, harini dea mai, senang hati :D Yang tu senang hati, yang ni plak susah hati. Practise mia practise, boleh plak aku p gelak time buad presentation tu. Kalau gelak malu-malu rabbit tu takpa la jugak, ni gelak kalah malu-malu kucing. Bukan apa, cik anis a.k.a itik tu la action tak betul. aku pon sampai nak jatuh kat depan tu. Ish ish ish .. -.-'

Apa yang dirancang, semua tak jadi. Ada yang ralit, ada yang blur, ada plak yang terlebih pandai. Sbenarnya, drama aku ni pasal Bawang merah bawang putih. Aku lah merah tu. Dan Anis putih. Fathin plak Mak tiri. Yang nak tergelaknya, time babak Putih kena tolak dengan mak tiri sampai jatuh tak menjadi, sebab fathin tolak Anis pelan sangad. Anis pon blur gegiler sampai time nak 'buat-buat' jatuh tu, siap tarik baju sch lagi. Ape cer? -_-' Then, babak aku sakit jantung and 'mati' tu, Fathin action mcm real la plak. Aku yang bergelak-ketawa sorang-sorang kat situ, mcm nak golek-golek je x

Ah! Tamau cita dah. Malu, malu :
P Hurm, ni yang sadis ni. Ntah macam mana buku dialog untuk drama yang aku buad tu hilang. Dah la dalam tu ada 'something'. Takut je kalau sampai kat cekgu. Aku pon pelik jugak, macam mna bole hilang, padahal masa tu aku letak dalam beg. Tak sampai 5 minit je, aku tengok dah takda. Cari mia cari tetap tak jumpa. Uhuks! :'/ Mula-mula tu ingat Fatini n Anis yang ambik sebab diorang dok belakang kami kat bilik ETV. Tapi, takda pon kat diorang. Actually dalam tu takda apa pon. Cuma 'something' tu je yang buad aku takut. Kalau tersebar nanti, merana la aku. Bukan aku sorang je. Dia pon kena. Ya Allah, temukan aku kembali dengan buku tu..

Kalau yg sudi tu, tolong la doakan buku tu ditemukan balik. Sebab ianya sangad penting. Dan orang yang ambik buku tu, tolong la bagi balik. Bcause takda apa pon dah buku tu. Cuma ada nama dia. Opps! Yup, tu je. Dan, apa motif sebenar korang nak curi harta benda aku? Aku tak rasa orang yang curi tu tak cukup duit nak beli buku sampai curi buku aku. If aku tercicir pon, takkan takda sesiapa yang terjumpa? Lagipon buku tu ada nama aku, and class. Ye ke? Aku pon tatau la. Hope aku dapat balik buku tu, amin! :
/

K, tamat sudah story the morry aku for today. If  readers baik hati, tolong doakan kita jumpa balik buku tu tau. Terima Kasih. Kalau yang belum jadi follower blog ni, rajin-rajin la click button follow tu. For your information blogger, dalam blog ni ada 3 button follow. Iaitu button yang float warna kelabu atas tu, button dekat Disclaimer. Ada warna pink kat situ. Dan satu lagi button dekat widget follower. Kalau yang dah follow tu, a big hug for you. Thanks for reading. Last word, Assalamualaikum n Byebye ;)

Miss my 'Bruno Mars' :/

Note- I need my book, please gimme back!



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE