Moody

Assalamualaikum

Can you see it ? 

Hai, dah jawap salam belum? Belum? Jawap sekarang. Keh, Hello again. Ada sesiapa moody harini? *angkat tgn* Huhu, meluat plus hate. Semua start dari cik itik gembo-gembo tuh! Siapa? Tak penting. So, today agak pelik sebab aku p sklah dengan Anis. Memang hari-hari naik van yang sama. Tapi selalunya aku dok dgn Fathin. Tetiba dia lambat then kena tinggal. Hakhak! Gelak jahat dulu. Sembang mia sembang mcm kami mmg rapat. Sampai dpan sklah jmpa Fatini. P Kedai, balik skolah jmpa Balqis. P kantin, Fathin baru mai. Huahuahua! xD

Direct to the moody stories, Harini kami dah rancang nak main air. Hehehe, agak kebudak-budakkan. Actually kami nak main semalam. Tapi disebabkan ada emergency yg ntah papa mak aku mai ambik kat skolah, serta merta terbatal. Mana boleh main tanpa aku?! So, lepas rehat bermulalah peperangan air. Main mia main, banjir satu kelas. Yang paling gerun, belakang kelas basah gegiler. Dah la belakang tu tempat geng-geng laki. OMGoat!Kena sound kaw-kaw dengan minah yang dikenali dengan 'ekin'. Macam la tu tempat dia. Melebih plak :P

Nak tau tak macam mana, apa, siapa dan bila belakang kelas boleh lencun? Actually sebelum tu, anis ada sembuq ayaq kat aku. Banyak gilaaaaaa! Mau tak panas. Tunggu masa ja nak balas. Sampai kat belakang kelas tu, Aku sembuq dia habis-habisan. Tetiba ja dia pegang botol aku then pusing. Penutup terbuka dan ..... Dari pintu belakang sampai kat meja belakang basah. Anis plak lari kat luar. Aku mia takut terus buang botol dalam tong sampah. Now, can you tell me siapa yang bersalah sekarang?

At the end, aku bertengkar dgn anis. Sikit-sikit je la. Paling meluat dengan kunak. Dia la yang paling melebih. Padahal kalau dia susah, kami jugak dia cari. 50 posen la, pensil la, pembaris la, singgit smua dia mintak. Sabar je la. Tadi pon dia buad dunno ja lepas sound kami. Takpa-takpa. Tengok la esok. Talk to my hand!

Sebenarnya takda la moody sangat pasal ni. Tapi pasal .. dia. Sengaja buat aku sakit hati. Try not to be angry bird. But now Im being angry human! For your information, aku ni jenis yang kuat cemburu. So please, kalau nak gatal-gatal jangan biar aku tau. :

Hehe, terajin ;3

Fact - Aku benci air mata.



4 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE