First time k first time.


Feel the music ..

Helloh! Assalamualaikum, hehe. Harini happy gegiler sebab present dari Bawal Biru baru sampai tadi. Baru-baru ni aku ada menang satu contest like-mengelike and alhamdulilah dapat tempat kesembilan. Mula-mula tu aku ingat memang takkan sampai dah hadiah ni, tengok-tengok dah ada depan mata. Hehehe. Thanks ya! :



Tuttt .. number phone pon kena letak jugak ke? :3

Warna coklet. Siap ada sticker lagi.

Ni first time tau aku dapat present selama aku jadi blogger nih. Tadi mak aku pon siap sokong aku join banyak-banyak lagi contest. Hahaha, so funny! xD Actually ni bukan first time aku menang contest. Kali kedua k kedua! Kali pertama dalam contest Header Paling Cun by Farain. Ada 5 hadiah but sampai sekarang tak kesampaian lagi. Ho ho ho. Aku tak mengharap sesuatu yang tidak pasti. So, kalau tamau bagi, tak payah buat contest and tak payah senaraikan aku sebagai pemenang la ye. Kisah plak aku :P

The end ...

Mak aku yang rasmi dulu buka plastik present tu. Haha! xD


No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE