Such a sweet day ♥


Just a waste time.

Hello. Assalamualaikum. Selamat sejahtera. Dan salam satu Malaysia. Today sapa hang out? *hand up. Haha, yah. Tersangad la penat terkejar ke sini, ke sini. Dari pagi sampai petang. Last-last kena 'belitiaq' jugak. Hehe, before that semalam aku p pasar malam mcm biasa. Ntah macam mna boleh jadi rapat dengan diorang semua. Siap 'tarik' lagi. -.-

P pasar malam ni pon tak rancang. Sebab semalam Fathin tamai sekolah so takleh nak ajak. Then bila dah sampai sana, lepak mcm biasa la. Tiba-2 teringat kat Fathin sebab 'pakwe' dia ada time tu. Nasib dia baik la cause dia boleh p pasar malam minggu ni. Tengah sembang, mak aku call. Suruh balik la, pa la. Terok tak terok tamau cita. Huishh -,-

Di sebabkan happy gila semalam, so tak sempat la aku nak menaip kat sini. Then tadi kami hang out lagi. Sweet tak sweet tatau la nak kata. Yang paling aku yakin - penat! Ke hulu, ke hilir. First tu memang nak p 'cc' ja. Bila tau dah full tak jadi. Alang-alang tak breakfast lagi, terus masuk kfc. Then kami terus p rumah Ikhwan cause ada makan-makan. Dok situ tak sampai sejam. Tapi yang nak p sana tu la berjam. Penat berjalan dari Sungai Ara, Penang ke Bayan Lepas, dekat-dekat Teluk Kumbar. Kalau tak silap la. Selok sana sini. Ish ish ish ..

Paling ngeri time on the way nak p Quensbay. 'Mini xcident' jadi depan mata. Punya berebut nak main moto last-last jatuh terguling kat situ jugak. Nasib sempat angkat moto tu. Kalau tak ntah apa jadi.
Minta dijauhkan. Tapi takda la teruk sangat. :) Time tunggu bas, sempat lagi dia 'tarik'.
Sampai Qb, Memei plak buad hal. Nak buad mcm mana, lepak je la tepi pantai. Seronok tu seronok ler. Hehe, then kami terus lepak kat flat aku. Dalam sejam camtu, semua blah. Tinggal aku, Fathin ngan Anis ja. Sedar tak sedar dah pukul 7. Sampai rumah kena sound habis. Sampai sekarang terperuk dalam bilik tak keluar lansung. Dari pagi tadi sampai sekarang tak makan apa-apa. Lapar ~ Ada la makan fries tadi. :'|

Tadi tak sempat nak snap so takboleh la nak tayang kat sini. Cuma ada satu gambar je, tapi ada kat Fathin. Hehe, so sampai sini je coretan aku. Thanks to everyone who's reading, and thanks to geng-geng yang lepak tadi. Seronok 



No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE