Happy entryy !



Bismillahhirohmanirrohim. Ehem ehem. Hehee. Today aku nak share good news yang aku dapat sekarang ni. Ohsem! First of all, dulu bulan september aku ada menang Eyes shadow from satu contest maybe, and aku dah contact sponsor tu. Sekarang dah November, baru dia balas. Minta detail semua. Ingat tamau bagi dah. tak batak pon. lol. Papa pon, thankss a lot. 

Second, semalam dalam pukul dua belas setengah camtu, aku check list contest yang aku dah join. Even masa tu aku dah mengantuk tahap gaban, hati aku bergerak nak check jugak. Then, alhamdulilah menang satu Giveaway by Kak Eyna Lolipop. Kemain lagi dia bagitauu eden. haha. Pashmina and brooch! Oh can't wait for it. 

Third, sekarang followers blog ni dah makin meningkat. Dalam dua bulan, dapat dua ratus followers. Berkat segmen-segmen yang aku join. Haha, dan sekarang dah cukup 500 followers. Happy gilaa. Dan orang yg ke lima ratus tu adalah Maisara Rahim. Thanks a lot, to others followers. Tanpa korang, Maisara tak dapat jadi yang ke-500 tuu. hehe.


Fourth, tadi lepas isi borang PMR kat school, tetiba cikgu bagitau result final exam. Sentap jugak la masa tu. Mula-mula Balqis dulu. Eh tak payah cakap la, kompom numb one. Then Fathin. Berminit-minit jugak la cikgu ni buad suspen. At the end, cikgu bagitau dia dapat numb lima. Oh god. Kalau dia numb lima, aku apatah lagi. T^T. Tibalah turn aku. Dup dap dup dap.

Time tu aku tengah pegang pen. Main-main pen tu. Then bila cikgu cakap .. number .. three. Pap! Patah pen tu. Perghh, terkezutt eden. Betul ke betul ke ? Padahal baru semalam aku update pasal result aku yang makin merosot. Bertahun lamanya nak jadi top three. Hukhuk, alhamdulilah. Ganasnya aku sampai patah pen tu. ahakss ~

Life is all about chance. Sometimes it's painful & sometimes it's beautiful. But most of the time, it's both ♥





2 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE