Alert alert



Assalamulaikum again.
Alert alert! Entry ni khas untuk 

Pemenang GA/Segmen/Contest yang Yaya sponsor doodle
Art trader with me
Requested doodle
Bakal pemenang Contest Swee Smile ( doodle )

Dengan ini aku hulur 20 jari memohon maaf kerana lambat buat doodle for you all. Sorry sangat-sangat. Sebab sekarang ni aku always busy ( tak pun ) dan kemalasan melanda bila nak buat doodle tuuu. And selepas Contest Sweet Smile tamat pada 25 december ini, aku akan bagi doodle tu untuk korang. Aku terpaksa buat macam ni sebab ramai yang dah tuntut doodle. Hanya sesetengah dah siap dan dah dapat. 

Kepada yang belum dapat, harap bersabar kerana lepas update pemenang for contest tu, yaya terus kasi doodle-doodle yang 80% siap untuk korang. Means belum diwarna. Jadi nanti korang boleh pilih doodle and warna apa yang dikehendaki. Nak baju berpatern atau apa-apa saja yang aku mampu, aku akan buat. Buat masa ni aku tengah pulun bikin doodle tu. So aku harap sangat-sangat jangan la kutuk-kutuk aku sebab tak buat and kasi doodle tu untuk korang eh. 

Terima Kasih sebab baca.

1 comment:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE