Entry takde tajuk



Assalamualaikum rakyat-rakyat blogger sekalian. Hihi. Entry takde tajuk. Sebab entry ni random update dan takda kena mengena dengan korang. haha mungkin ada sikit. Stop tengok gambar atas ni. Yea actually takde motif apa-apa pon gambar tu kat situ. Sekarang ni aku selalu tengok video clip 1D. Hohoho! Seriously Louis William Tomlinson  sangat cumil. Haha. Banyak video diorang yang lawak-lawak. Tambah-tambah lagi dengan perangai Louis yang gila-gila. Hahahhahahhahahah k stop gelak.


Baru-baru ni aku tengok trafik blog ni makin meningkat. Wiwii, ramai yang jenguk blog usang ni eh? And sejak aku balik kampung haritu, trafik menurun tak naik-naik. Haha kesian. Anyway dalam entry ni jugak aku nak share goodnews. Setelah sekian lama menanti! Akhirnya aku menang jugak satu giveaway yang ada hadiah dress. Dulu penah join satu segmen follower yang naik paling banyak dapat dress dari Khairunnisa. Sejak tu aku usaha gila-gila nak menang. Akhirnya tak dapat. Takda rezeki *lap air mata*

And today, pagi tadi, dapat tau aku menang dress dari giveaway yang tak kena buat entry. Haha, katanya special winner. Selepas dikaji, rupanya dia pilih berdasarkan blog yang kemas & ringan. Alhamdulilah. Well, sejak kebelakangan ni rezeki melimpah ruah. haha syukur alhamdulilah. Dapat menang giveaway dari mohdnoorshawal and dapat topup RM5. Esok dapat la. Haha! Dan menang giveaway dari Aliya dapat bloglist sebulan. Rezeki jangan ditolak. Dan hadiah wrislet & Shawl from giveaway Ika & Ayu akan dipos minggu depan. Ahh, tak sabar nak tunggu! x
D

Okay dah. Over pulak aku ni. Ye aku tau entry ni macam belagak pon ada. So, Im sorry jika ada terkasar bahasa dan yang terasa. Haha, okay babai. Another giveaway nak dijoin. Nak join jugak ?

Click sini untuk list giveaway, contest & segmen :]

4 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE