Terima Kasih !



Assalamualaikum ! Haha, entry kali ni pasal present from GA dan sampaiii ! Weeeeeeeeee, happy gila tadi! Hadiah ni dari GA Eyna Lollipop. Actually dah lama sampai. Masa posmen ketuk pintu, aku tak buka. Haha, sebab masa tu tak mandi lagi. Dengan rambut yg berserabutt. Sebelum ni kalau hadiah from GA mana-mana pon terus masuk peti surat. Ni sebab guna pos laju. Huhu, Thanks abah sebab call pos laju tu sruh hantar balik xD K jamu mata jap.


Dan hadiahnya ialah ...
( scroll bawah )














|


















|















| Tadaaaaaaaa |


Terang gila warna oren tu. Anyway, Thanks banyak-banyak. Ada brooch lagi. Hihi. Okay, lagi satu goodnews for me, aku menang contest I choose to wear Hijab. Hehe, even just saguhati. Know what, peserta dia 300 lebih ! Tak sangka boleh dapat. Haha, thanks random.org. Still belom tau apa hadiah tu.

And and and, lepas check list GA, Contest and Segmen ( Click sini ) tadi, aku menang Mega Giveaway by Yana Yassin. Memula tu tekeut jugak tengok gambar-gambar artis yang cabut number. At last, aku nampak number aku dicabut artis Siti Soleha. Haha, Ohsem. 

Click gambar ni !

Okay tu saja. Sekian terima kasih. Oh before terlupa, jom join contest pertama aku. Hadiah menarik ! :D





3 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE