Thanks again



Assalamualaikum, and good evening. Alhamdulilah pencarian sponsor untuk my first contest berjalan dengan lancar. Even hati dup dap dup dap, takut takde yang sudi. Dan sekarang sponsor dah lebih dari sepuluh orang. Alhamdulilah. Thank you so much! Dan aku dah fikir nak buat contest apa. Hahahahhaha!

Apa dia? Ada laaa. malam ni maybe aku akan startkan contest aku. Maybe agak susah, tapi nak buat macam mana kan? Takde idea. Patner pon takda. Memula nak ajak Kak Dija, tapi dia dah ada segmen. Kak Dija oh Kak Dija, sudi tak? haha. 
Dan pencarian sponsor masih diteruskan. Dont worry be happy. Dan aku harap sponsor tu buat syarat biar la berbaloi dengan benda yang nak disponserkan. Kang naya ke peserta kena like itu ini. 

Know what, sekarang blog ni dah ada stalker tetap. Haha, nin dia blogger tu - http://aisyah-mrs-pinky.blogspot.com/. Pinky gitu. Time aku tengah menaip ni, tetiba dpat msej dari dia. Jeng jeng jeng. Tengok ni.

Dia juga salah seorang sponsor. Haha thankyou adik. 

Actually contest aku akan start pada 12 december dan habis 1 Januari. Tapi semalam baru teringat, tahun depan nak prepare barang sekolah. Then, nak ambik PMR. Oh my gosh, Oh my gosh! Seriously aku dah berazam tahun depan nak konsertred belajar. Dan mengurangkan had menghadap lappy. Oh I will mish my blogggg ~ 

Sila jenguk blog ni pada pukul 9 malam, malam ini dan sesiapa ada cadangan utk contest ni ?



4 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE