I am me.



Assalamualaikum,
Do you ever be a person in a million people and you are being ignored by all of them? For sure tak memang semua pernah rasa lah kan. Pergi shopping sorang-sorang or somewhere else yang ramai orang memang rasa cam ni. Tapi bila dengan bestfriends? K it isnt about them at all. Well, today ada Hari Waris and im suck with it. Ekceli semalam dah check saps and dah tawuu result. Terok sangat. :'( Tadi, mak orang yang ketiga paling awal sampai. Bila dah duduk depan cikgu, cikgu pon cam taktau ja nak cakap apa. Bla bla bla pasal result and .. that's all. First tu takut jugak ah mana lah nak tau tetiba cikgu bagitau benda-benda merepek yang aku selalu buat kat sekolah. lol

Tadi ada sambutan ramadhan and ada baca yassin and video pasal ramadhan and tazkirah and so on. That moment bila dapat tau penyampai tazkirah ramadhan tu ustaz. K memang boring yang tahap maksima. Idk cem mana nak terangkan but perghh, baca ikut apa yang ada dalam buku rujukan ja xD em em ohya, tadi ada injectiooooon! Injection pencegah kamcing gigi and sawan. pfft, tadi time nak balik nurse panggil utk inject. Tergesa-gesa pergi dewan, kalau tak ambik harini, nanti kena lagi susah. Dengan muka takut excited and macam macam lagi, akhirnya masuk jugak lah ubat tu dalam tubuh badan ni ha. Sakit? tak. Boleh lagi jalan lenggang lenggok goyang tangan atas bawah. Haha and now aku terlupa pasal inject tu, aku goyang tangan and ........ tangan krem.

Hm, fathin, bff aku dah berubah. Selama aku perhatikan dia, dia memang rapat dengan iffa. And i knew her true colour. Dia nak selalu ada dengan iffa. Even duduk sebelah aku pon, iffa mesti ada. Kalau takdak, muka gelisah semacam. And kalau nak jaga hati aku, sekali dengan aku dia tarik aku ikut iffa. Ekceli aku tak kisah lah dia nak kawan or rapat dengan sesiapa pon. Tapi kenapa guna-gunakan aku macam tu? Sakit hati wei. Terus terang bagitau aku. Aku takdak lah kejam sangat nak halang dia kawan dengan sesiapa pon. Hm, maybe Iffa tengah baca entri ni sekarang. Hope faham lah eh. Takkan aku sorang ja yang kena jaga hati orang, sedangkan hati sendiri pecah retak berbelah belah. hoho thanks iffa, stalker setiaku. 





No comments:

Post a Comment

Watch your words, dude.

PAUSE HERE