New year again.


Assalamualaikum wbt.

Yay selamat tahun baruuuuu. ehehe finally do ribu tigaa blas berlalu. Cepat gila masa berjalan. Aku still ingat lagi aku beli buku, beg sekolah and stationery untuk sekolah 2013. Macam mana aku kelam kabut call aten nak tanya beg warna apa bla bla. Nak beg sama colour lah kononnya. Then masuk sesi pagi, kenal-kenal dengan cikgu sesi pagi, buat preparation for pmr, study pepagi buta, jawap pmr, lawatan sini sana, enjoy dengan kengkawan tahap tak hingat and so on. Sekarang semua dah jadi history. Semua tinggal kenangan sobsobs. And now aku nak kena struggle untuk form 4 yang seriously aku tak faham langsung. Semua jadi baru. 

Semalam wa sudah start sekolah. I mean orientasi. Beg and pen lama lama semua aku cuci. Kasut je tarok dalam beg kasi buang. Ntah pape je tapi orang dah over excited sangat nak pergi sekolah macam ni lah jadinya. Tambah lagi nak pegang title 'pra-senior' sekolah. kah kah kah kelas kau maria! Well, dari dulu lagi wa suka sangat dengan number 16. Cantik. Tapi tak secantik benda nak belajar lah. Bila masuk kelas orientasi semalam, cikgu kasi taklimat pasal course yang nak ambik. Boleh dikatakan semua course susah. Weolls pon tak tahu nak tukar ke tak. ohya cikgu dah tentukan kelas kami ikut result pmr. And aku terpaksa berpisah dengan half classmates + bff. Memang lah seronok duduk dalam kelas yang aku nak, sains (even aku tahu ingat senang ke hahhh?) tapi macam mana nak teruskan hidup perjuangan study tanpa pertolongan cemas dari dorang time exam? krik krik ..

So it's a new year again. Forget everything. Start a new chapter. Make a new fairy tales. Stop blaming. Be thankful. Apa apa pon, happy new year for aaaaaaall my readers and stalkers. Have a wonderful new year! #NewYearWishes 






3 comments:

Watch your words, dude.

PAUSE HERE